Fıstıklı Kebap Olur Mu?

urlFıstıklı Kebap olur mu ? Oluyormuş. Gaziantepliler ne yapacağını şaşırdı dedirten bir kebap türü öğrendim bugün. Bulan kişi Arif Develi, restoran sahibi. Bir röportajında anlattığına göre olay şöyle gelişiyor.

 

 Bu benim buluşumdur. Yıllar önce küçük bir turist grubu Samatya’daki dükkanıma geldi. Onlara farklı bir lezzet sunmak istedim. Köfte malzemesinin içine tuzsuz antep fıstığı koydum. İnanılmaz bir lezzet ortaya çıktı, bütün müşteriler parmaklarını yedi.

Diye anlatıyor fakat bence bu resmen bizim adana kebabının bokunu çıkarmak oluyor.  Daha tatmadan bu kadar ön yargı normal mi bilmiyor, fıstıklı kebap yiyenlerin yorumlarını bekliyorum.

oguz hakkında

broduct.wordpress.com

23 Mart 2013 tarihinde Anasayfa içinde yayınlandı ve , , , olarak etiketlendi. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin. Yorum yapın.

Bir Cevap Yazın

